Oefentherapeut Ritskes, M.

Oefentherapeut

5 resultaten voor je selectie:

Oefentherapiepraktijk Ontspannen bewegen, Oefentherapie Mensendieck praktijk, locatie Heemstede, Postlaan - Heemstede

20 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Professionele, geduldige, kundige en vriendelijk hulpverlener die samen met je de diagnose stelt en op basis daarvan een behandelplan opstelt en uitvoert.

16 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie

De therapieruimte krijgt van mij slechts een 5. De ruimte op zich is groot genoeg, maar licht pal op het zuiden zonder bescherming tegen de zon. Pas bij de laatste therapiesessie waren er...

8.3

26 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

ik ben serieus voor mijn klacht behandelt

6 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Prettige, vriendelijk en vooral kundige begeleiding in mijn revalidatietraject na een totale heupprothese. Ze bekeek het "over-all" plaatje, ben inmiddels - zo goed als - van mijn klachten af.

30 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Mijn fysiek ongemak werd adequaat aangepakt door goed te luisteren en doel gerichte actie daarop door training en advies.

8.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 58 waarderingen.