9.5

Oefentherapeut

GeslachtVrouw
Specialisme Psychosomatische oefentherapie

Er zijn 8 waarderingen.
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

• Oefentherapiepraktijk Mensendieck Limmen | Natuurlijke Lichaamskracht - Limmen

23 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Sandra is goed in haar vak. Helpt je waar ze kan. Luistert goed. Geeft goede tips en handvatten.

Reactie van/namens Oefentherapiepraktijk Mensendieck Limmen | Natuurlijke Lichaamskracht - Limmen

geplaatst op 4 februari 2019

Dank voor uw waardering. Fijn te lezen dat mijn begeleiding en luisterend oor helpend zijn. Ik doe het graag!

• 8.0

21 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Sandra is een therapeut, die op een relaxte manier zonder drempels jezelf laat zijn.De natuur is haar basis vanwaaruit ze werkt. Ze speelt in op de situatie. Soms zie je als mens alleen problemen...

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor deze hele mooie samenvattende feedback.

17 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring ,kom weer ontspannen thuis

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn te lezen dat de ontspanning thuis doorwerkt.

15 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Sandra is een heel fijn persoon. Ze heeft heel veel kennis en helpt mij en mijn zoon van 9 heel goed.Ik kan problemen aangeven en sandra speelt daar dan op in.Sandra is lief en je word echt gehoord....

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor jullie waardering. Mooi te lezen dat jullie veel uit de begeleiding halen en jullie graag komen. Een hele...

15 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voelde mij altijd erg op mijn gemak bij Sandra!

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn te lezen dat u zich op uw gemak voelde.

• 8.2

14 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling heb ik als goed ervaren.

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn te lezen.

• 9.7

14 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel me bij Sandra op mijn gemak.Haar werkwijze is super.Altijd fijne gesprekken, met div.inzichten.Ze is open, betrokken,en gaat ervoor.Haar enthousiasme,is een wisselwerking.Hoe ik ook de deur...

geplaatst op 24 januari 2019

Bedankt voor uw waardering en mooie wisselwerking. Want dat is het zeker. Fijn te lezen dat mijn begeleiding u veel geboden...

14 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele positieve resultaat op de behandeling van mn aandoening. Oefeningen en tips heb ik nu nog veel profijt van.

geplaatst op 4 februari 2019

Bedankt voor uw waardering. Fijn te lezen dat de oefeningen en tips nog steeds helpend zijn.