Waardering over Springveld, B., Oefentherapiepraktijk Oefentherapie - Utrecht - Utrecht op 21 december 2016

9.3
  • Rughernia

De cijfers spreken eigenlijk voor zich. Mijn therapeute is ter zake zeer kundig. Bespreekt tevoren met je wat, hoe en waarom zij iets gaat doen. Zij geeft duidelijk aan hoe de Mensendieck oefeningen zo goed mogelijk behoren te worden uitgevoerd en corrigeert dit indien nodig. Zij vraagt feedback en gaat serieus in op de door de cliënt gegeven feedback. Zij past zo nodig de behandeling daar op aan.Ik voelde mij aanvankelijk een lichamelijk wrak. Geleidelijk werden de klachten en de pijn minder en mijn lichaamshouding beter. Uiteindelijk kon ik weer normaal bewegen (nog geen zware lasten tillen) en voelde mij als herboren! Ik ben toen met de therapie gestopt met een dankbaar gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Springveld, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.