Waardering over Stal, J., Oefentherapiepraktijk Mensendieck & Massage Praktijk Almere - Almere op 4 november 2014

9.8
  • Botaandoeningen

Judith heeft mij goed geholpen bij mijn klachten. Ik vond het contact met haar heel prettig. De wijze waarop ze met mijn klachten omging was zeer respectvol. En ik was erg blij dat tijdens de therapie ruimte was voor humor, dat maakte het voor mij makkelijker om met mijn klachten om te gaan. Naar mijn idee is zij een zeer bekwame oefentherapeute. Mocht ik ooit weer oefentherapie nodig hebben, dan ga ik beslist weer naar haar!

Reactie van/namens Stal, J.

Bedankt voor uw waardering. het is fijn om te horen wat u heeft geschreven, dat waardeer ik zeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stal, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.