Waardering over Stal, J., Oefentherapiepraktijk Mensendieck & Massage Praktijk Almere - Almere op 9 november 2014

9.5

Judith Stal maakte tijdens de intake snel en kundig een analyse van het probleem. Ik kwam er voor knieklachten door een foute houding. Ze heeft zich niet alleen op het oplossen van de knie problemen gericht, maar het verbeteren van de hele houding, inclusief onderrug, bovenrug, schouders en hoofd. Gedurende de behandelingsperiode liep ik een zware rugblessure op door een val van mijn fiets op weg naar het werk. Ze heeft adviezen gegeven en de behandeling aangepast, zodat het genezingsproces werd versneld. Ze is zeer professioneel en erg betrouwbaar.

Reactie van/namens Stal, J.

Dank je wel voor de tijd te nemen om mij te waarderen! en ik ben blij te lezen wat je van de behandeling vindt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stal, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.