Oefentherapeut Stam, S.A.

Vrouw
Specialisme
Cesar
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Stam, S.A., Oefentherapiepraktijk Amstel Oefentherapie - Amsterdam op 23 december 2013

Overige aandoeningen

Ik ben daar gekomen met lage rugklachten. Er werd duidelijk naar mij geluisterd. Oefeningen werden gedaan en voorgedaan en daar waar nodig verbeterd. Veel advies gekregen. Snel met het online doorsturen van de doorgenomen oefeningen en goed in het maken van afspraken. Pijn is na verloop van tijd van 100% naar 90% gedaald. Wanneer nodig, zal ik wederom bij Amstel Oefentherapie aanmelden. Alleen maar een goede ervaring geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stam, S.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.