Oogarts Bakker, R.F.R.

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bakker, R.F.R., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 26 juni 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Oogheelkunde

Ik had in 2017 een bedrijfsongeval ben toen met spoed naar Amsterdam gebracht en heb daar 4 uur moeten wachten met hevige pijn. Er was maar een oogarts en die had 30 jaar ervaring. Heeft geprobeerd om het schoon te krijgen. Het was allemaal goed zei hij. Ik kom savonds thuis hevige pijn met spoed naar JBZ gegaan en hier zeide ze dat er nog van alles in me oog zat en dat ik de dag erop meteen een operatie moest. Dhr R bakker heeft die uitgevoerd en ben er heel blij mee want ik kon 3 weken niks zien en nu kan ik weer zien! Dus mijn ervaring is zeker geweldig met deze arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, R.F.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.