Oogarts Bauer, N.J.C.

Oogarts

Er zijn 6 waarderingen Waarderen

Waardering over Bauer, N.J.C., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 30 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Oogheelkunde

Dr Bauer is een zeer vriendelijke en zeer kundige arts en chirurg. Ik ben in juli 2019 op de leeftijd van 49 jaar geopereerd, omdat ik scheel keek. Het resultaat was en is nog steeds fantastisch: ik kijk nog altijd recht. Het scheelzien is niet teruggekomen. Dit is een buitengewone prestatie, omdat het resultaat van dit soort operaties lang niet altijd zo heel goed is, zeker niet op de leeftijd van 49 jaar! Ik heb met opzet gewacht met het geven van een evaluatie, omdat ik weet dat dit type afwijking terug kan komen. Vandaag keek ik weer dankbaar kaarsrecht in de spiegel en dacht: 'Nu moet ik toch echt die evaluatie schrijven, want Dr Bauer heeft een dikke pluim verdiend!'

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bauer, N.J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.