Waardering over Blok, M.D.W., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Hilversum - Hilversum op 5 april 2018

4.0
  • Oogaandoeningen

Als gevolg van een netvliesloslating na een Prelexbehandeling uitgevoerd door oogarts Blok, heb ik 90% van het gezichtsvermogen van mijn rechteroog verloren. Een expertise onderzoek heeft - na bestudering van de gegevens in het oogheelkundig intake verslag - tot de conclusie geleid dat de indicatiestelling voor een Prelex ingreep niet volgens de Consensus Refractiechirurgie is geweest. Oogcorrectie door een bril was in mijn geval zeer goed mogelijk geweest en ook geen risico op mogelijke complicaties hebben opgeleverd. Er is achteraf een welles/nietes discussie geweest of ik voldoende door oogarts Blok ben voorgelicht over de risico's van de Prelex ingreep. Ik zou daarom  toekomstige patiënten nadrukkelijk een second consult willen adviseren alvorens over te gaan tot een kunstlens implantatie en tevens willen aanraden om ook de risico's van een dergelijke behandeling goed te inventariseren.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Hilversum - Hilversum

geplaatst op 9 april 2018

Geachte heer, mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft met onze kliniek.

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 088 9000 500 (optie 1, Oogzorg).

Hartelijke groet,

Martine Venderbosch
Klachtencoördinator
Bergman Clinics | Oogzorg

Bent u of werkt u voor Blok, M.D.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.