Waardering over Blok, M.D.W., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Hilversum - Hilversum op 4 augustus 2016

• Oogaandoeningen

Dr. Blok is zeer zorgvuldig en gaat van de patiënt uit, hij doet geen onnodige behandelingen. Zelf onderging ik een staaroperatie aan beide ogen. Mijn wens voor de geïmplanteerde lenzen: bij autorijden goed in de verte kunnen zien en ook zonder bril het dashboard kunnen aflezen. Voor boek/krant lezen is dan wel leesbril nodig. Andere keuzes zijn ook mogelijk. Operatie ruim twee jaar geleden. Eerste jaar veel last van 'halo's, dat is nu weg en ik heb precies gekregen wat ik verwachtte, ben zeer tevreden, ik kan nog verrassend veel dichtbij lezen en voor in de verte zien mag ik zelfs een kleine vrachtauto besturen! Mijn man is ook door hem geopereerd aan een, door jaren geleden eerdere operaties, 'verloren oog', daarvan heeft hij gedeeltelijk het zicht weer kunnen herstellen. Top gedaan!

Bent u of werkt u voor Blok, M.D.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.