Waardering over Blok, M.D.W., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Hilversum - Hilversum op 16 december 2018

9.9
  • Staar

Drs. M.D.W. Blok is een zeer fijne en goede oogarts. Na verschillende voor onderzoeken en gesprekken heeft hij mij aan beide ogen een staaroperatie uitgevoerd. Naar zeer veel tevredenheid, zowel voor veraf als dichtbij. Na 1 week al een goed resultaat met zicht van 110 % voor veraf na meeting met beide ogen na 6 dagen. Dichtbij nog beter 110 % + Tijdens de operatie kon ik alles goed volgen en door een eerder filmpje te hebben gezien wist ik waar hij mee bezig was. Heel vreemd maar toch wel goed om te begrijpen wat de operatie precies doet en hoe dit in zijn werk gaat. Geen enkele vervelende ervaring. Bergman clinics is ook een geweldig gastvrij en kundig ziekenhuis. Zeer kundig en goede arts die alles goed uitlegd bij vragen.

Bent u of werkt u voor Blok, M.D.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.