Waardering over Blok, M.D.W., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen, locatie Hilversum - Hilversum op 6 december 2016

8.3
  • Staar

Eind november 2016 zijn bij mij multifocale torische implantlenzen geplaatst  Ik had staar, was sterk bijziend, (ouderdoms)verziend, en had een cylinderafwijking aan beide ogen. De lenzen zijn 1 week na elkaar geplaatst en sindsdien is er een wereld voor mij opengegaan: ik zie alles weer helder en kan goed zien op alle afstanden! Ik kan zonder bril lezen, computeren, bladmuziek van lessenaar lezen en veraf zien. Compleet zicht dus, en dat zonder bril! Prettige, ontspannen accomodatie, zeer vriendelijk en deskundig personeel, en oogarts Blok straalt rust uit, neemt de tijd, kan goed luisteren en opereert vakkundig. Alles zonder pijn! Ook de nazorg is goed. Eén minpuntje: de wachttijden willen nog wel eens uitlopen, maar wat wil je: er is zoveel belangstelling voor deze kliniek!

Bent u of werkt u voor Blok, M.D.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.