Oogarts Cock, S.

Oogarts

Waardering over Cock, S., Oogkliniek Oog en Welzijn, locatie Dokkum - Dokkum op 29 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Ik ben in juli 2019 geopereerd aan staar aan beide ogen door dr. Cock. Fantastisch wat een mens vriendelijke benadering heeft deze arts en zeer deskundig op haar vakgebied. Vandaag de laatste controle gehad bij haar en deze was net als de operatie en het voortraject uitermate duidelijk en vriendelijk.Wat ik ook heel plezierig vond was dat de onderzoeken  plaats konden vinden in Grou en de operatie in Dokkum. Ik woon er tussen in nl in Leeuwarden  dus voor mij een prima afstand. Tevens geen lange wachtlijst wat ik een pre vind. Zowel in Dokkum als in Grou werken deskundige en vriendelijke mensen. Allemaal bedankt voor jullie hulp. Er is voor mij na de operatie weer een kleurrijke wereld open gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cock, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.