Oogarts Eneman, B.A.J.

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Eneman, B.A.J., Oogkliniek Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg, Sittard-Geleen - Geleen op 12 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Het is fantastisch dat mijn zicht is verbeterd tot 120% (was 40%) dankzij het plaatsen van een kunstlens na verwijderen van de grijze staar in mijn rechteroog. Helaas heb ik niet voldoende stilgestaan bij het risico van netvliesloslating (bij mijn hoge sterkte en leeftijd 63 jaar). Er ontstonden na enkele weken vlekjes, wel erg hinderlijk. Er werd onmiddellijk een afspraak gemaakt en gecontroleerd dat er geen verdere beschadiging is. Desondanks vind ik de ingreep geslaagd, omdat ik nu zonder bril weer prima kan zien. Vooralsnog is afgezien van ingreep in het linkeroog (mijn goede oog), mede omdat dat nog niet nodig is. Ik draag links nog steeds een gewone (zachte) contactlens en dat gaan prima. Complimenten voor de uitgevoerde staaroperatie, ik ben blij opnieuw het licht te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eneman, B.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.