Waardering over Feltz van der Sloot, D. van der, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 15 maart 2019

2.4
  • Oogheelkunde

Deze vrouw is duidelijk niet gesteld op kinderen. Als je aangeeft dat je kind erg geschrokken dat hij een bril moet, reageert ze niet. Zonder iets te zeggen pakte ze hem vlakbij zijn oog, en scheen met een lampje. Zonder uitleg, zonder te zeggen waarom. Mijn zoon kneep zijn ogen dicht (was gedruppeld, dus licht komt feller binnen) en dan zegt ze: doe eens normaal en doe je ogen open. Zo kan ik het niet zien. Pas toen ik er wat van zei, werd ze iets minder nors. Ze mompelde dat kinderen van tegenwoordig teveel op een tablet zitten. Mijn zoon kwam met een hersenschudding en als je dan vraagt of het slechter zicht daardoor komt dan antwoordt ze nors dat er niks met de oogzenuw is en dat het natuurlijk logisch is dat hij meer last heeft van zien vanwege de hersenschudding

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

geplaatst op 18 maart 2019

Wij lezen dat u niet tevreden bent over hoe de communicatie verlopen is. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u of werkt u voor Feltz van der Sloot, D. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.