Waardering over Fritsche, P.L., Oogkliniek Oogheelkundig Centrum Haarlemmermeer - Hoofddorp op 19 oktober 2019

• N.v.t.

3.2

Had in februari 2019 symptomen van een netvliesloslating (flitsen, een grijs gordijn wat heen en weer schoof) en herkende dat daar ik ongeveer 10 jaar geleden exact dezelfde symtomen had en toen zeer goed ben geholpen. Ik ging met deze klachten naar dr. Fritsche maar die bestempelde dit binnen 3 minuten als glasvochtloslatingen, stelde niets voor en moest 2 maanden later terugkomen. 3 weken later (13 maart) kreeg ik ineens een soort waterbel onder in m’n oog, gebeld en kon een week later terecht. S’avonds om 21.00 uur was ik blind! Ben uitgenodigd voor een gesprek maar dat werd een zeer arrogante uitleg dat hij zijn werk zeer goed gedaan had en ik gewoon pech had gehad!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fritsche, P.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.