Oogarts Gerbrandy, S.J.F.

Oogarts

Geslacht
Man
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Gerbrandy, S.J.F., Oogkliniek OMC Amstelland - Diemen op 13 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Nu mag ik eindelijk mijn ervaringen delen. Daar ben ik heel blij mee ik kan het wel van de daken schreeuwen. Achterste glasvochtloslating gekregen en de nare floaters. Dit hoort vanaf nu bij uw leven zei de oogarts. Ik ben vol optimisme begonnen aan het wennen hiervan. Maar dat lukte me echt niet. De floaters zijn gaan samen klonteren tot een zgn. ring van Weiss, die echt midden in het gezichtsveld zat. Ik moet voor mijn werk elke dag anderhalf uur in de auto rijden, en dan de hele dag beeldschermwerk doen. Ik was zo moe, zo moe en elke dag hoofdpijn. Na een poosje sukkelen kwam ik de site tegen van dr. Gerbrandy, gelijk een afspraak gemaakt en gelukkig kon ik snel terecht. Wat een fijne dokter, wat een fijne kliniek en wat een prettige mensen werken daar. Dr. Gerbrandy doet zijn onderzoeken secuur, rustig en weloverwogen. En heel belangrijk; hij luistert goed naar je verhaal. Ik heb 1000 procent vertrouwen gehad in dr. Gerbrandy. Gisteren mijn  tweede, en waarschijnlijk laatste  behandeling gehad en op de score van hoeveel last je ervaart zit ik nog maar op een 2, terwijl ik van een 10 kwam. Over zes weken kijken we of nog een derde behandeling nodig is, maar ik denk van niet. Ik ben gewoon helemaal verbaasd met mijn heldere zicht met nog maar een paar piepkleine stipjes. Dit is het allemaal dubbel en dwars waard geweest. We moesten er voor uit Drenthe komen, maar zou het zo weer doen.Ik hoop dat vele mensen de weg naar Dr. Gerbrandy weten te vinden. Het geeft je leven zoveel kwaliteit terug!. Daarnaast vind ik het een dikke schande dat verzekeringsmaatschappijen deze behandelingen niet willen vergoeden. Maar in al mijn vreugde om mijn fijne zicht van nu, kan ik dat naast me neer leggen. Ik zou zeggen, twijfel geen seconde en ga naar Dr. Gerbrandy!Heel erg bedankt lieve mensen van OMC: vrolijke Carla die ons de eerste keer opving, dr. Gerbrandy altijd rustig en aardig, Carole die altijd met een kopje koffie klaarstond, de optometrist en zijn stagiaire, we hebben gewoon een beetje lol gehad in de wachtkamer. Top team zijn jullie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gerbrandy, S.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.