Waardering over Hommersom, C.F., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 23 augustus 2016

9.8
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

Men was uitermate zorgzaam, attent en zorgvuldig. Vooraf werden bij herhaling gegevens gecheckt om te voorkomen dat er vergissingen gemaakt werden. Informatie: Tijdens de operatie werd slechts één keer verteld wat er gebeurde en hoe ver het was. Misschien persoonlijk maar ik had iets meer willen horen over de voortgang. Verder over de periode die ik moet overbruggen tot na de 2e staaroperatie met één goed oog en één oog met sterk glas ervoor. Dat werkt dus niet. Ik had verwacht in combinatie met één sterk brilleglas totaal zicht te hebben. Dit is hoofdpijnverwekkend. Ik doe het nu even zonder bril.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hommersom, C.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.