Waardering over Jong, L.B. de, Oogkliniek Oogkliniek Heuvelrug, vestiging Zeist - Zeist op 16 juni 2018

3.1
  • Oogaandoeningen

Sinds enige weken een soort matglas voor één oog. Ingestuurd door HA met vermoedelijk nastaar. Collega de Jong kon dat niet constateren (de analiste wèl), luisterde niet naar me en mijn vorige gegevens waren er ook niet (dat kon hij niet helpen). Hij stuurde me naar huis met: wellicht droog hoornvlies, 3 maanden druppelen. Als dat klopte, zou een week ook wel voldoende geweest zijn, dunkt me. Ik voelde me afgescheept. Omdat het geen nastaar was, maakte ik me ook zorgen over mijn andere oog: u heeft prima visie. Punt (ja leuk, maar als er matglas voor zit, heb je daar niet zoveel aan).  Daarna snel naar ander ziekenhuis gegaan: zonder twijfel nastaar, direct gelaserd en binnen een paar uur weer prima zicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, L.B. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.