Oogarts Kasmi, I.

Oogarts

Waardering over Kasmi, I., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 9 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Oogheelkunde

Dr. Kasmi zal inhoudelijk vast een prima arts, maar haar specialisme in kinder oogheelkunde verbaast mij ten zeerste. Haar benadering richting mijn zoontje was erg tactloos, ongeduldig, en alles behalve vriendelijk. Ook ik als moeder ervaarde de communicatie als zeer onprettig. Ze legt niks uit, en wanneer je vragen stelt over de ogen/behandeling van je kind, wordt hier geïrriteerd op gereageerd. Het lijkt alsof dr. Kasmi niet begrijpt dat je als ouder zijnde graag wilt weten wat er precies aan de hand is, en wat de behandeling precies inhoudt (of dat ze het zo vanzelfsprekend vindt, dat je het maar zou moeten begrijpen). Ik raad haar zeker niet aan, je voelt je absoluut niet gehoord/serieus genomen

Reactie van/namens Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis - Terneuzen

Beste mevrouw,

We lezen dat onze zorg- en dienstverlening niet naar wens is gegaan. Dat vinden we erg spijtig. We gaan daarom graag met u in gesprek.

Als u er voor open staat, wilt u dan uw contactgegevens sturen naar onze klachtenfunctionaris op klachten@zzv.nl of bellen naar tel: 0115-688448. U kunt dan aangeven dat het gaat om een beoordeling op Zorgkaart Nederland. We horen graag van u.

Team Marketing & Communicatie
ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kasmi, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.