Oogarts Keizer, R.O.B. de

Oogarts

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Keizer, R.O.B. de, Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie - Rotterdam op 11 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Ivm de ziekte van Graves heeft dokter De Keizer bij mij op 22 juli jl. de orbita decompressie operatie uitgevoerd. De operatie is heel goed gegaan, ben nog herstellende, over een aantal maanden gaat de dokter mn oogleden corrigeren. Dokter De Keizer is zoals anderen al hebben aangegeven erg kundig maar ook een hele eerlijke, aardige, geduldige, zorgzame dokter. Hij is ook erg open. Voor de operatie had ik nog een laatste spreekuur om nog het een en ander te bespreken en vragen te stellen over de operatie zelf. Ik had echter een aantal dagen na dit spreekuur nog een lijst met vragen waarmee ik zat en de dokter heeft mij toen persoonlijk gebeld om al mn vragen te beantwoorden, echt heel lief. Hoor van mensen dat ze hun dokter nauwelijks zien/spreken. Heb er volle vertrouwen in dat hij mn volgende ingreep ook goed zal uitvoeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Keizer, R.O.B. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.