Oogarts Kerkhoff, F.T.

Oogarts

Waardering over Kerkhoff, F.T., Ziekenhuis Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven op 11 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Onze zoon werd in zijn oog geslagen met een stok, monsterlijk oog, totaal verwoest en niet meer op plek. Toevallig had deze toparts dienst in mmc. Hij opereerde onze zoon en kon met al zijn kunde hem niets meer laten zien, blind aan 1 oog. Maar hij maakte van het oog toch nog optisch n mooie bol die weet goed ligt id kas en meedraait, heel kundig. De begeleiding van het hele traject heel goed. Hij vond dat wij ook zeker n second opinion moesten doen ook bij n netvliesspecialist en kinderoogarts. Beide gehad in Rotterdam oogziekenhuis. En het was precies wat dr. Kerkhoff ook al zei. Altijd onze zoon opvrolijken en goodfeeling ondanks alle ellende, zeer goede arts en nazorg ook. Hij zal zijn specialiteit hebben, maar ik heb het gevoel dat hij een vd beste complete oogartsen is van Nederland en hier ook mee samenwerkt. Als arts en persoon zeer aan te raden. Is heel druk, lang wachten, maar zeer de moeite waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkhoff, F.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.