Waardering over Klink, F. van, Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 12 juli 2019

In het weekend november 2017 netvliesloslating. Noodhulp MCL Leeuwarden. Dr. Van Klink had weekenddienst en kwam over vanuit Drachten. Hele vlotte en complete overdracht naar Groningen. Informatie voor Groningen werd met mij gecheckt en afgestemd. Twee dagen later pittige operatie in UMCG Groningen. Nazorg in Drachten, ben patiënt bij dr. Van Klink geworden, hoewel elders woonachtig.  Daarna versnelde ontwikkeling staar in geopereerd oog. Dit is niet ongebruikelijk. Ik was er op voorbereid door de info die tijdens twee consulten door dr. Van Klink was verstrekt. Welke kunstlens, welke sterkte, afstemming met te verwachten ontwikkeling andere oog, herstel van netvlies met bepaling van schadepercentage is allemaal besproken, met mij gedeeld en afgestemd. Ben gedurende het hele traject in Nij Smellinghe goed, correct en snel geholpen, waarbij ik nooit voor verrassingen ben geplaatst. Mensen weten van elkaar waar ze mee bezig zijn en er wordt vlot doorgewerkt in een goede sfeer. Ik heb pech gehad met mijn netvlies, maar ben daarna uitstekend geholpen, met name door dr. Van Klink. Hij communiceert direct, heeft een eigen mening, windt er geen doekjes om en daar houd ik van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klink, F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.