Waardering over Koning-Tahzib, N.G. de, Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Amersfoort - Amersfoort op 14 maart 2019

• N.v.t.

• Staar

Doordat Dr Koning N.G. naar mijn verhaal heeft geluisterd en mij haar advies gaf kreeg ik een rustig gevoel over mij heen komen. Uiteindelijk hoor je weleens dat het mis kan gaan. Maar daar heb ik als haar patiënt geen moment aan getwijfeld. Ze gaf een sociaal zakelijk advies en is best een no-nonsense type, daardoor beluister je als patiënt haar professionaliteit. Bovendien geeft en straalt de operatiestaf van haar uit dat je in goede handen bent, zo ook de administratie er omheen. Het is een strak geregeld oogziekenhuis dat Zonnestraal in Amersfoort. Eén echte aanrader! Dank u Dr. Koning voor uw deskundige afhandeling. Een tien voor u en de staf!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koning-Tahzib, N.G. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.