Oogarts Korkmaz, R.

Oogarts

Waardering over Korkmaz, R., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 6 maart 2018

Staar

Specialisme

Oogheelkunde

Het vooronderzoek bestaande uit alle metingen, gesprek met de specialist en informatie over de opties was uitstekend. De planning van beide operaties was op maat. De operatie was zeer deskundig. Tijdens de operatie hield dr. Korkmaz mij uitstekend op de hoogte van de handelingen en de vorderingen. Dit werkt geruststellend. De nazorg en controle was prima.Het resultaat van beide operaties uitstekend. Van een oogafwijking van resp. 7,5 met cilinder 2 en 8,5 zit ik nu op een oogafwijking voor beide ogen van 0. Een beter resultaat is niet haalbaar. Als onwetende patiënt weet je vooraf niet wat je te wachten staat. Mijn ervaring is dat de afdeling oogheelkunde sterk patiëntgericht is en, voor zover mogelijk, werkt vanuit de belangen van de patiënt. Dit werkt geruststellend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Korkmaz, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.