Oogarts Landesz, M.A.

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Landesz, M.A., Oogkliniek Eyescan Wassenaar - Wassenaar op 5 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Na verwijzing kwam ik voor het eerst bij Eyescan. Vriendelijke, correcte ontvangst, daarna uit de wachtkamer geroepen door, wat mij achteraf bleek , de orthoptist. Vervolgens door dr. Landesz in haar spreekkamer geroepen. Spreekkamer is, begrijpelijk, nauwelijks verlicht, arts droeg gedurende het hele consult een mondmasker dus ik heb slechts 2 ogen gezien die, mij na anamnese en onderzoek van mijn ogen al typend op haar toetsenbord een mededeling deed , dat vanwege haar " verdenking op maligniteit" zij mij verwees naar het LUMC voor onderzoek. Verder geen enkele nadere uitleg oid ! Bij de deur zag ik toch kans nog een vraag stellen. Kortom, een in alle opzichten vervelend consult.

Reactie van/namens Eyescan Wassenaar - Wassenaar

Geachte patiënt,

Wat vervelend dat u het consult zo heeft ervaren en goed dat u het deelt. Graag gaan wij met u in gesprek. Mocht u hiervoor open staan dan verzoeken wij u contact op te nemen met de coördinator van locatie Wassenaar.
Wij wachten met belangstelling op uw reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Landesz, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.