Waardering over Maegdenbergh, M.C.A.J. van den, Oogkliniek Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg, Sittard-Geleen - Geleen op 23 augustus 2016

9.3
  • Staar

Vanaf het eerste contact was er een "klik". Ze nam de tijd, luisterde aandachtig, reageerde ook persoonlijk en vertelde me daarna haar behandelplan. Daar nam ze ruim de tijd voor zodat het ook helemaal duidelijk was wat er voor, tijdens en na de operatie te verwachten was. Jaren na mijn genezing werd ik (licht) diabeet en is het raadzaam om periodiek je ogen te laten controleren. Wederom gekozen voor haar hoewel het - gezien mijn woonplaats - niet de meest voor de hand liggende plaats is. Echter hier in Geleen worden de toekomstige afspraken reeds vooruit voor je gemaakt. De controles door de arts verlopen op tijd en in een ontspannen sfeer en - na vele jaren - er staat nog steeds een "mens-mens" arts tegenover je. Dit kom je (helaas) bijna niet meer tegen. Chapeau.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maegdenbergh, M.C.A.J. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.