Waardering over Mai, T.A., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie Antonius - Oostburg op 12 januari 2021

9.1

Tegen een staaroperatie hoeft men niet op te zien. Je wordt met zorg omringt. Je voelt er niets van. En door het druppelen en kijken in een licht zie je de mooiste kleuren van de regenboog in allerlei vormen. De dokter heet je hartelijk welkom. Zegt precies wat hij gaat doen en dat het het belangrijkst is je te ontspannen. Geef je over en je waant je in een sprookje. Ik was zo geraakt door al die kleuren dat het voorbij was voor ik er erg in had. Het duurde ook nog geen 10 minuten.Heb vroeger diverse mensen begeleid ( ouders en schoonouders) en niemand had ooit iets over die kleuren gezegd. Daarom schrijf ik het graag eens op. Na afloop krijg je een heerlijk kopje koffie met een peperkoekje. Ondertussen wordt het thuisfront gebeld om je op te halen. Daarna moet je nog blijven druppelen tot de controle. Lees goed de bijsluiter van de flesjes. Bij de een moet je knijpen en bij de ander op de onderkant drukken. Na 5 weken zie ik weer 100%. Een kleine ingreep met groot resultaat. Geweldig

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mai, T.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.