Waardering over Mats, V., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 8 februari 2013

9.3

Kwam bij dr.Mats met klachten staar in linkeroog. Werd snel en vakkundig verholpen. Jaar later scheurde mijn netvlies van dat oog. Kreeg van dr. Mats op mijn donder dat ik pas na twee dagen was gekomen. Terwijl iedereen in het ziekenhuis al naar huis was heeft zij tot 21.00 uur mijn oog zitten laseren om dat oog weer helemaal ok te krijgen, wat haar prima gelukt is. Ben nu geholpen aan staar andere oog. Op 6-2-2013. Is nog even afwachten resultaat maar zie niet meer dubbel, veel helderder dan voorheen. Dank u dr. Mats, ik heb weer een rustig beeld!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mats, V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.