Oogarts Muskens, R.P.H.M.

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Muskens, R.P.H.M., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 3 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Hele nare ervaring mee. Na de operatie helemaal niet gezien en ook daarna bij de controles niet. Een keer, tijdens een controle, riep de arts assistent hem bij, hij kwam heel even kijken en zei dat het zo goed is en niet anders kan. Luistert niet naar de patient en toont weinig respect. Bij het vragen naar hoe de operatie is verlopen of hoe het nu met het oog is, geeft hij heel weinig en niet duidelijk antwoord. Dit is heel jammer. Ik had toen beter moeten zoeken naar een echt goede oogarts. Helaas kreeg ik toen bij hem snel een plek aangeboden voor operatie, maar heb er zeker spijt van. Ik heb er van geleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Muskens, R.P.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.