Waardering over Noort, B.A.A. van, Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 24 oktober 2020

3.7
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

De hr. van Noort is afstandelijk, koel, onderzoekt, concludeert en klaar!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noort, B.A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.