Waardering over Nuijts, R.M.M.A., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 9 mei 2018

• Gezichtsvelduitval
  • Oogheelkunde

Een aantal jaren geleden verloor ik het (bruikbare) zicht in mijn rechteroog als gevolg van een chemische verbranding met gebluste kalk tijdens fresco werkzaamheden. Na een jaar bleek het oog niet operabel en kreeg ik dus de mededeling uitbehandeld te zijn. Via het Radboud ziekenhuis kwam ik in contact met professor Nuijts. Hij zocht kandidaten voor een klinisch onderzoek, betreffende transplantatie van stamcellen. In de aanloop naar de operaties en in de periode erna heb ik professor Nuijts leren kennen als een zeer bekwame arts en een fijn mens, die mij mijn zicht en functies van het oog teruggeven heeft....ik ervaar het als een wonder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nuijts, R.M.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.