Waardering over Pol, R. van der, Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 13 december 2011

8.2

Ik koos geheel op de gok dhr. vd Pol uit als oogarts; dat was een schot in de roos. Hij had blijkbaar mijn dossier goed gelezen, was prima op de hoogte en empathisch: "wat vind ik het spijtig, dat u zoveel problemen met uw ogen heeft" (dat heb ik nog nooit van een oogarts vernomen). Hij is heel prettig in het contact, vriendelijk, zeer geinteresseerd, een professional en ook nog eens razendsnel. Waarschijnlijk vroeger "het knapste jongetje van de klas" Hij creëert in samenwerking met zijn patient een ontspannen sfeer, die een juiste communicatie en daardoor het stellen van een goede diagnose bevordert. Er wordt natuurlijk ook gelachen, want zonder lach is het leven niets waard. Gastvrij is hij ook in hoge mate: maakt een patient zich zorgen na een (uiteraard geslaagde) ingreep, dan kan hij rustig langskomen. Conclusie: van harte aanbevolen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pol, R. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.