Waardering over Pol, R. van der, Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 13 februari 2013

4.3

Mislukte operatie. Zoontje geopereerd aan een lui oog. Na de operatie direct scheel, zou wel bijtrekken na vele oefeningen er werd een vervolg operatie voorgesteld met nog meer correctie's. Second door onafhankelijke oogartsen. Concl: belachelijk grote en onnodige correctie, ga snel weg daar, was het advies. Gelukkig kon het oogziekenhuis Rdam door dr. De Faber alles weer terugzetten zoals het was. Z'n gepruts wordt gedekt door het overig personeel en het kostte moeite om van ziekenhuis te wisselen, het personeel werkte niet mee. Overigens weet je van te voren ook niet of je er wel goed aandoet en Dr Van der Pol is erg aardig. Het oogziekenhuis Rotterdam geeft veel vertrouwen, geen gewacht in overvolle wachtkamers (soms tot twee uur lang in het Rijnland), een parkeerservice en vooral vakkundig personeel

Reactie van/namens Pol, R. van der

Geachte heer,
Uw reactie heb ik gelezen en het ik vind het voor u en uw zoon heel vervelend dat een heroperatie noodzakelijk is gebleken.We doen ons uiterste best door diverse onderzoeken voor- en achteraf de kans hierop zo laag mogelijk te houden.Vanuit het Oogziekenhuis heb ik geen negatieve berichten ontvangen over de eerste operatie van uw zoon.Indien u dat wenst dan ben ik graag bereid in een persoonlijk contact alles nog een keer door te spreken en te zien of we verbeteringen in de dienstverlening kunnen aanbrengen.

Met vriendelijke groet,
R. van der Pol, oogarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pol, R. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.