Oogarts Remeijer, L.

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Remeijer, L., Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie - Rotterdam op 5 april 2017

Specialisme

Oogheelkunde

Ben inmiddels al jaren een patient van dokter Remeijer .Zij is een een geweldige arts die je een goed vertrouwen geeft en die de tijd neemt om over bepaalde dingen goed na te denken, en ze geeft  tevens ook de patiënt ruim de tijd om haar of zijn verhaal te doen .Ze is een arts die puur voor de patiënt staat , ik wilde haar graag iets aanbieden ondanks de goede zorg die ze voor mij uitvoert , ik vroeg haar waar ik haar blij mee kon maken waarop zij antwoorde , ik ben al heel erg met die glimlach waarmee je binnenkomt ,  dat betekent voor mij al heel veel , geweldig aardige dokter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Remeijer, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.