Waardering over Schweitzer, C.M.C., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 24 juni 2010

3.7

Vanwege een verhuizing moest ik noodgedwongen op zoek naar een andere oogarts. Heb lang gezocht, daar een vorige oogarts een ernstige medische misser had gemaakt en ben via internet op deze arts uitgekomen omdat ze me kundig en aardig leek. Heb haar een brief geschreven met mijn verhaal en gevraagd of ik bij haar in behandeling mocht. Werd uitgenodigd. Ik vond haar zeer onvriendelijk, ze kon niet eens goedemorgen zeggen! Ze leek duidelijk een vooringenomen standpunt te hebben. Mijn verhaal werd niet naar geluisterd en diplomatiek en politiek correct weggewuifd. Dat was eens maar nooit meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schweitzer, C.M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.