Waardering over Simonsz, H.J., Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 21 november 2012

4.8

Ons zoontje heeft meerdere oogartsen bezocht, maar deze Simonsz, werkzaam bij Erasmus Rotterdam is wel de slechtste ooit, vinden wij. Respecteert de ervaringen en ideeen van de ouders niet, denkt je kind beter te kennen dan de ouders zelf, een kind met zeer gering zicht aan 1 oog kan volgens hem nooit autorijden. Operatie om een scheel oogje recht te zetten is zinloos/niet mogelijk volgens Simonsz(dit werd 30 geleden wel al goed gedaan) neemt nauwelijks de tijd voor je, luistert nauwelijks en denkt altijd gelijk te hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simonsz, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.