Waardering over Tjia, K.F., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 9 januari 2017

• Staar
  • Oogheelkunde

Na een 1e oogcontrole bleek dat ik staar heb op beide ogen. De heer Tjia zou de operatie gaan uitvoeren en daarom ook nog een keer bij hem voor controle en meting geweest. Hij gaf duidelijke uitleg van de voor- en nadelen van de verschillende lenzen. Beide ogen konden op korte termijn worden geopereerd. Afgelopen week geweest voor de 1e operatie. De medewerkers in het behandelcentrum zijn uiterst vriendelijk en leggen alles goed uit. De heer Tjia kwam langs om het oog af te tekenen en daarna was het wachten op mijn beurt voor de operatie. Omdat staaroperaties zo kort duren worden ze uit kostenoverweging achter elkaar op één dag gepland. Toch kreeg ik niet het gevoel een nummer te zijn. De operatie verliep zeer voorspoedig en ook het herstel gaat heel voorspoedig. Ik zie de operatie aan mijn andere oog dan ook met veel vertrouwen tegemoet..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tjia, K.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.