Oogarts Tol, A.W. van

Oogarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tol, A.W. van, Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gezichtsvelduitval

Specialisme

Oogheelkunde

Dokter Van Tol heeft mij behandeld voor defecten aan het netvlies. Vanaf het eerste moment had ik vertrouwen in haar, omdat zij precies die eigenschappen heeft die je verwacht/ mag verwachten van een zorgverlener. Zij is toegankelijk voor alle vragen, geeft duidelijke en begrijpelijke antwoorden. Tijdens en na de behandeling weet je wat er gebeurt is. Zij is betrokken, vriendelijk en door haar rust voel je jezelf ook rustig. En, ook niet onbelangrijk: zij heeft geen uitlooptijden als je een afspraak hebt

Reactie van/namens Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven

Bedankt voor uw waardering. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorg. Hartelijke groet, afdeling Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tol, A.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.