Waardering over Vaandrager, W., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 11 januari 2021

• Oogheelkunde

Dr. Vaandrager heeft bij mij voorzetlenzen (ICL) geplaatst. Hoewel er na de operatie een beetje complicaties waren (te hoge oogdruk) is er meteen adequaat gehandeld. Veelvuldig onderhield hij contact met mij. Ook nadat ik zelf daarna nog onzeker was over de hoogte van de oogdruk, terwijl dat ten onrechte bleek, was ik op elk moment welkom om het te laten controleren. Ik werd zowel door hem als ook door zijn collega, dr. Tang, buitengewoon serieus genomen. Ik ben heel erg blij met het resultaat van de behandeling (wat is het heerlijk om zonder bril en lenzen perfect te kunnen zien). Ik kan een ieder dr. Vaandrager aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vaandrager, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.