Oogarts Verdoorn, C.

Man
Specialisme
Cataract- en refractiechirurgie
Er zijn 34 waarderingen Waarderen

Waardering over Verdoorn, C., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | 's-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch op 2 maart 2018

Staar

Ik ben in december door dokter Verdoorn  geopereerd aan mijn rechteroog en in januari aan mijn linkeroog.Op beide ogen zat staar ,in overleg met dokter Verdoon heb ik gekozen voor mono focale torische lenzen.Mijn linkeroog was -11 met cylinder van -3rechteroog -10 cylinder van -4Nu staat mijn linkeroog op 0 en rechteroog op -1Geweldig! Er is letterlijk een wereld voor mij open gegaan. Ik kan voor het eerst sinds mijn zesde levensjaar goed zien, zonder bril of contactlenzen.Graag wil ik dokter Verdoorn en zijn collega's bedanken voor de vooral kundige en vriendelijke wijze waarop ik ben behandeld en het geweligde eindresultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verdoorn, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.