Waardering over Waard, P.W.T. de, Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 11 februari 2013

8.7

Dr De Waard behoort tot de beste oogchirurgen van Nederland. Hij is zeer vakkundig. Ik ben inmiddels een paar keer door hem geopereerd en ondanks een aantal zware (succesvolle) ingrepen ziet mijn oog er nog steeds mooi uit. Omdat hij een keer de post-operatieve controle de dag erna niet zelf kon doen, heeft hij mijn oog aan het einde van dezelfde dag gecontroleerd, en de arts-assistent de dag erna. Dat heb ik als zeer plezierig ervaren, want een oogoperatie is vrij ingrijpend. Deze en andere ervaringen met hem laten m.i. zien dat hij zijn patiëntenzorg serieus neemt. Hij is betrokken bij zijn patiënten. Hij kan soms erg zakelijk en daardoor kortaf overkomen. Mijn ervaring is dat hij open staat voor vragen van zijn patiënten en daar goed mee omgaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waard, P.W.T. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.