Waardering over Wagemans, M.A.J., Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Haarlem (voorheen Oogziekenhuis Zonnestraal) - Haarlem op 12 augustus 2015

9.2
  • Glaucoom

Vorig jaar werd bij mij door opticien Federmann, een te hoge oogdruk geconstateerd. Advies was, om een oogarts te consulteren. Ik kon snel terecht bij Oogziekenhuis Zonnestraal  in Haarlem, waar ik onder behandeling kwam (ben) van mevrouw drs. M.A.J. Wagemans.   In de afgelopen maanden heeft mevrouw Wagemans in een vlot tempo alle vooronderzoeken ( m.b.t. glaucoom) afgerond. Druppels om de oogdruk te verlagen boden mij  geen enkel positief resultaat. Vorige week ben ik daarom door haar behandeld met SLT laser. Voorafgaand hieraan, werd ik goed geïnformeerd en geïnstrueerd. De behandeling verliep ontspannen.   Mevrouw Wagemans is een professioneel  en toegankelijk oogspecialist. Ze is helder en duidelijk in haar communicatie en gaat doortastend  te werk. Verder is ze goedlachs, een fijne bijkomstigheid die de blijvende controle afspraken luchtig maken, en niet zo beladen. Ik beveel haar zeker aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wagemans, M.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.