Waardering over Witmer, F.K., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 30 november 2020

2.4
  • Diabetes
  • Interne geneeskunde

Vanwege diabetes (type 1) is er regelmatig een controle van de oogarts. Tijdens mijn eerste zwangerschap zijn er wat gesprongen aders ontstaan in beide ogen. Toen ik (hoogzwanger) van de jongste op controle kwam. Kreeg ik te horen dat ik te dik was (hoogzwanger 85/90 kilo) niet zwanger 63. Dat hij niet zou weten waarom hij moeite moest doen als ik mijn suiker niet op de regel had. Ik afspraken niet nakwam en met een behoorlijk overgewicht liep. Hij zegt als je dat eerst oplost heb ik een beter beeld. Mijn HBA1C was 6.1 procent. Perfect 2 weken voor je ingeleid word. Afspraken..is inderdaad door de verandering van plek in wza en verhuizing van mezelf een rommeltje geworden. Die fout ligt bij mezelf. De opmerkingen over mijn overgewicht waren ronduit kwetsend in deze situatie hij kan zien dat tussen beide kids ik 60 kilo was met 1.71 meter en ook nu weer op gewicht ben. De assistentes vind ik alles behalve vriendelijk(inplannen afspraak)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witmer, F.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.