Waardering over Wong, K.H., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 15 september 2018

• N.v.t.

3.7
  • Oogheelkunde

Samen met mij  zoon en ik kwamen bij doktor Wong. Nog voordat mijn zoon mocht zitten werden de restutaten van de onderzoeken besproken. In een zin de kleur is rood en rood is fout. We kregen te horen dat het een oog ziekte betrof met een moeilijke medische term hij legede het in een minuut uit. Huj gaf aan dat het eventueel bestraald moet worden. Ging meteen bellen met collega of de Radboud dat nog deed. De doktor keek nog even naar ogen van mijn zoon. En we kregen te horen dat we een afspraak moesten over drie maanden.  En dat was het kort en snel we stonden binnen nog geen 10 minuten buiten. Op mijn vraag over een andere bril werd aan geven nu even niet eventueel contact lenzen. Maar geen uit leg welke lenzen er dan nodig om toch zijn zicht te stabiel te krijgen. WNt hij heeft daar last van daarom zijn wij ook bij de arts geweest. Hij  de medische term voor mijm opgeschreven en verwezen na het internet.  Ik had niet een goed gevoel als moeder zijnde ik achteraf met veel vragen. Maar ik had niet het gevoel dat er ruimte was om het te bespreken  de doktor sprak zo snel zakelijke dat het me gewoon overdonderde.  Ik twijfel nu erg of ik mijn zoon verder laat  behandelen in het CWZ.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
De betrokken specialist hebben wij inmiddels over uw opmerkingen geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen (klantenservice@cwz.nl) en daarin uw telefoonnummer vermelden.

Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wong, K.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.