Waardering over Zaal, M.J.W., Oogkliniek Oog Medisch Centrum Zaandam - Zaandam op 18 december 2018

Uitstekend ontvangen en geïnformeerd door dr. Zaal en ook geopereerd door dr. Zaal en zijn team. De arts verplaatst zich goed in de schoenen van de patiënt, waardoor hij dus ook meedenkt over middelen die de klachten zo goed als compleet verhelpen. Meer specifiek; de arts kwam zelf met bepaalde oogdruppels die droge ogen en allergische reactie klachten verhelpen. Dit is iets wat ik bij andere specialisten niet heb ervaren. Het feit dat deze arts hierover meedacht en mij de druppels gelijk mee naar huis gaf met een uitgebreide instructie over de dosering en gebruik, maakte dat ik vanaf dag 1 al sprongen vooruit ging. Tevens ben ik tijdens en na de operatie zeer tevreden over alle (na)zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zaal, M.J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.