Optometrist Driessen, K.

Optometrist

14 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Optometriepraktijk Visser Contactlenzen, locatie Nijmegen - St. Annastraat - Nijmegen

20 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

"Ik had de hoop al opgegeven om nog contactlenzen te blijven dragen". Erg veel klachten door zeer droge ogen (rood, zandgevoel, pijn), het was gewoon uiterst oncomfortabel. Door de deskundige...

9.9

20 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Bij het aanmeten van nieuwe lenzen werden er goede metingen gedaan en vele oplossingen uitgeprobeerd, waarbij iedere goede uitleg gegeven werd. Wanneer er onverwachts een afspraak moest komen, was...

31 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

De lenzencontrole werd zorgvuldig en met een goed advies uitgevoerd.

9.7

18 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundige en vriendelijke benadering.

9.6

18 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Visser contactlenzen zijn de beste optometristen/opticiens die ik ooit tegen ben gekomen. Denken goed mee en zijn servicegericht. Kim is een hele sympathieke en kundige optometrist

9.7

4 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Kim is een ervaren en vakkundige optometrist. Ik kom bij haar voor mijn zoon (10 jaar) die speciale lenzen draagt om ervoor te zorgen dat zijn ogen niet te hard achteruit gaan. Begeleiding is meer...

9.9

2 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundige en patientgerichte zorg.

8.7

15 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Kim is deskundig en een fijne hulpverlener. Haar expertise en sterke sociale vaardigheden zorgen ervoor dat we samen de beste oplossing voor mijn omstandigheden kunnen vinden. Ze neemt de tijd voor...

13 september 2022 - Geplaatst door de redactie

De hulpverlener is deskundig en prettig in de omgang.

9 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Mevr. K. Driessen is erg vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd. Wat ik prettig vind is dat zij de tijd voor je neemt en bij elke handeling vertelt wat ze gaat doen. Mevr. K. Driessen is een fijn...

9 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Kim neemt de tijd om de beste oplossing te zoeken voor mijn situatie. Ze laat me verschillende lenzen uitproberen en geeft me daar de tijd voor.

5 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede professionele begeleiding en het is fijn dat je door dezelfde persoon wordt geholpen in deze was dit K.Driessen . Goede zorg attitude

29 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben met het droge ogen advies zeer goed geholpen. Ik weet nu ook wat ik er thuis zelf aan kan doen. Prettig en deskundige hulp en advies.

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werdt goed geluisterd. En er werden goede adviezen gegeven

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 14 waarderingen.