Orthodontist Al Fartousi, S.

Orthodontist

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Al Fartousi, S., Orthodontiepraktijk AlfaOrtho Orthodontistenpraktijk - Schiedam op 23 november 2018

Mevrouw heeft weinig empathie, ik voelde mij op mijn leeftijd zeer onrespectvol behandeld. Ze mag dan orthodontiste zijn maar moet wel redelijk blijven en in oplossingen denken. Ze doet geen zwaar fysiek werk dus dankbaarheid voor het voorrecht te hebben mogen studeren. Toen ik niet deed wat zij wilde hoefde ik niet meer te komen.

Reactie van/namens Al Fartousi, S.

Wat spijtig dat u ons contact als zodanig heeft ervaren.Tijdens de behandeling streef ik altijd naar een mooi eindresultaat voor de patiënt. Ik herken mezelf niet in uw omschrijving, als ik zo overkom wil ik daar graag aan werken. Helaas heb ik van de redactie begrepen dat u hierover geen contact met mij wil opnemen. Dit vind ik jammer, ik kan hierdoor geen actie ondernemen omdat ik niet weet om welke patient het gaat.

Mocht u dit bij nader inzien toch willen bespreken, kunt u mij hierover benaderen.

Met vriendelijke groet,
Shahad Al Fartousi

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al Fartousi, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.