Waardering over Bakker, A.S.W.M.R., Orthodontiepraktijk A.S.W.M.R. Bakker Orthodontie - Amersfoort op 20 juni 2016

4.8

Chaotische praktijk.De kwaliteit van de behandeling zal in basis niet slecht zijn, maar alles eromheen is matig.Bij geplande afspraken komen wachttijden van een half uur regelmatig voor.Er wordt veel gedaan door assistenten die onervaren overkomen en zelf klagen over de afwezigheid van de orthodontist. Daarbij worden zaken in de behandeling vergeten worden. Niet dramatisch, maar in 4 maanden ben ik nu al drie keer extra moeten komen vanwege fouten.Informatie is gebrekkig en onvolledig, er wordt slecht geluisterd waardoor steeds hetzelfde herhaald moet worden. Misschien doen ze het beter met kinderen, maar voor volwassenen zou ik deze orthodontist niet aanbevelen.

Reactie van/namens Bakker, A.S.W.M.R.

We hebben geprobeerd om via de redactie van Zorgkaart Nederland met de inzender in contact te komen, maar helaas heeft hij/zij aangegeven dat niet te wensen. Het is jammer om te lezen dat een patiënt niet tevreden is en wij hadden dan ook graag in gesprek met de inzender willen gaan om de klachten aan te horen en te bekijken wat wij kunnen doen om hem/haar meer tevredenheid over de behandeling te geven. Het is lastig actie ondernemen als wij niet
weten over wie dit gaat en wij hopen dat ook dat de inzender alsnog contact met ons opneemt.
Voor zover wij wel kunnen reageren op de genoemde klachten, onderkennen wij dat het voor kan komen dat de afspraaktijd niet nagekomen wordt en er een wachttijd kan ontstaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling en erg vervelend voor patiënten en personeel. Helaas is het zo dat de behandeltijd, net zoals bij een huisarts o.i.d., uit kan lopen doordat patiënten extra uitleg vragen over de behandeling, met kapotte
onderdelen naar de afspraak komen zonder dit vooruit te melden of te laat naar de afspraak komen. Wij proberen hier met de agenda op in te spelen door vrije tijdvakken in te plannen, maar desondanks blijft het mensenwerk en willen patiënten tijd/aandacht tijdens hun afspraak en dit kunnen wij hen helaas niet ontnemen.
Wat betreft de fouten die gemaakt zouden zijn op de praktijk, de gebrekkige of onvolledige informatie of herhaling van informatie: hier valt lastig op te reageren als wij niet weten over
wie dit gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, A.S.W.M.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.