Waardering over Bakker, A.S.W.M.R., Orthodontiepraktijk A.S.W.M.R. Bakker Orthodontie - Amersfoort op 14 juli 2017

9.5

De ortodontiepraktijk van mevrouw Bakker staat op een mooie plek in Amersfoort in een mooi pand. Je wordt altijd vriendelijk begroet en het systeem om je aan te melden gaat vlekkeloos. Tijdens het bespreken van mijn behandelplan voor mij beugel(Invisalign) is er goed naar mij geluisterd en is er ruim de tijd voor mij genomen. De afspraken zijn nooit langer dan 5 minuten uitgelopen en ook alle assistentes zijn erg vriendelijk. Tevens ook goed in omgang met kinderen voor zover ik dat heb kunnen meemaken tijdens mijn eigen afspraken. Last but not least: heel tevreden met het eindresultaat van mijn gebit!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, A.S.W.M.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.